Ruim 20 jaar ervaring als consultant & interimmanager
Betty Neijmeijer is afgestudeerd in de Algemene Letteren aan de Universiteit van Utrecht. Daarna heeft zij een tweejarige opleiding bedrijfskundig management aan de Avans Hogeschool en de opleiding Sturen van Veranderingen in Organisaties (SVO) aan het Sioo gevolgd. Betty heeft ruim 20 jaar ervaring als consultant, procesbegeleider, trainer en manager.
(bege)Leiden van veranderings- en verbeteringsprocessen
Betty heeft zich vanuit een achtergrond in de HR gespecialiseerd in het begeleiden en leiden van veranderings- en verbeteringsprocessen. Ze werkt vooral voor organisaties in de non-profit, zoals overheden en in de zorg. Ze heeft leiding gegeven aan diverse veranderingsprocessen, met een bezuinigings- en/of een verbeteringsdoelstelling, zoals reorganisaties, fusies, herinrichting van werkprocessen en organisatie-inrichting.
Haar passie: structuur brengen in lastige omstandigheden
Betty is gewend om te werken in complexe, ‘politieke’ organisaties en vindt dat ook erg leuk. Resultaatgericht als ze is, beschouwt ze het als een uitdaging om in lastige omstandigheden een helder resultaat te neer te zetten. Ze is gewend om om te gaan met weerstand en goed in het meenemen van mensen in veranderingen.
Succes is het behalen van een duurzaam resultaat
Voor Betty is een opdracht succesvol, wanneer niet alleen de opdrachtgever tevreden is met het eindresultaat, maar ook de mensen die ermee moeten werken. Wat haar betreft is duurzaamheid een voorwaarde voor succes.
Wil je kennismaken met Betty?
Neem vrijblijvend contact met mij op voor een afspraak over de mogelijkheden van procesbegeleiding of interimmanagement voor jouw bedrijf.