Beoordelingen over opleiding procesmanagement


Full red starFull red starFull red starFull red starHalf red star
Krista Vermeulen | Bureau Kredietregistratie (BKR) | 18 Feb. 2020

Enorm nuttige cursus met veel informatie, handvatten en modellen voor het inrichten van Procesmanagement in een organisatie. De docent, Ko Achterberg, heeft overduidelijk enorm veel kennis en ervaring in het vakgebied en kan putten uit een enorme hoeveelheid praktijkvoorbeelden. Ik heb een theoretisch kader en praktische next steps, waarmee ik vanaf morgen in de praktijk aan de slag kan. Heel fijn, dank je wel!

Full red starFull red starFull red starFull red starFull red star
Full red starFull red starFull red starFull red starFull red star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Marian Van Klaveren | Nationale Nederlanden | 13 Sep. 2019

Goed beeld van de samenhang tussen allerlei lagen in de organisatie. De docent schets een integraal beeld van het vakgebied procesmanagement. Het onderdeel process mining vond ik het allerleukst. Wel veel informatie die nu goed moet landen door het zelf toe te passen.

Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Carola Sieders | Dasym | 30 Aug. 2019

Totaalplaatje is goed en de afwisseling met opdrachten is fijn. Ik zou de opleiding zeker aanraden aan anderen.

Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Karin Willems | Gemeente Heerlen | 29 Jul. 2019

Veel informatie in 3 dagen maar op een goede manier overgebracht. Dank je wel Ko!

Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Carla Keereweer | NHG | 09 Jul. 2019

Leuke opleiding met leuke opdrachten en ook werd er tijd gegeven voor vragen en opdrachten. Het onderdeel strategie & visie was wel erg nuttig en zeker nodig, maar wel het pittigst.

Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Anoniem | 18 Dec. 2018

Goede opleiding door zeer ervaren docent. Geschikt voor professionals met zekere ervaring in het vakgebied.

Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starHalf red starWhite star
Anoniem | 18 Dec. 2018

Een echte Masterclass, waarbij Best Practices worden besproken aan de hand van diverse ingebrachte casi. Dat werkt heel prettig t.o.v. een "college" op basis van vaste lesstof. De gehanteerde presentatie mag wel iets meer worden 'opgepimpt'. bepaalde sheets hebben een MS-dos look wat voor mij wat gedateerd over komt. Verder vond ik het hele nuttige en prettige dagen!

Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starWhite starWhite star
Full red starFull red starFull red starWhite starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Anoniem | 21 Nov. 2018

Praktijkgerichte casussen geven inzicht wat nodig is om hiermee van start te kunnen gaan in je organisatie. Maakt ook dat er goede discussies ontstaan en projectie naar eigen organisatie.

Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starFull red star
Hillary Rozenblad | Sociale verzekeringsbank | 18 Oct. 2018

Ik vind deze opleiding Procesmanagement heel goed omdat het procesdenken stimuleert en inzicht geeft in het omzetten van strategische doelen naar procesmodellen inclusief aansluiten op continu verbeteren. Ik heb nu een completer beeld van procesmanagement en bijbehorende structuur.

Full red starFull red starFull red starFull red starFull red star
Full red starFull red starFull red starFull red starFull red star
Full red starFull red starFull red starFull red starFull red star
Full red starFull red starFull red starFull red starHalf red star
Karin Musters | Intravacc | 14 Oct. 2018

Veel informatie, verbanden goed weergegeven en theoretische kaders daarbij behandeld in relatie tot de cases.

Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starFull red star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starHalf red starWhite star
Antonius Hendricks | MINDEF | 14 Oct. 2018

Prettig, goed te volgen ook voor niet procesmanagers.

Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starWhite starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Anoniem | 26 Apr. 2018

Het was erg fijn dat de cursus ook met weinig deelnemers toch in aangepaste vorm doorging.

Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Marian de Haan | UWV | 11 Oct. 2017

Mijn algemene kennis over procesinrichting en procesdenken is nu een completer geheel. Met behulp van de praktijkcasus gaat het ook meer leven. Vooral de doorvertaling van strategie/missie/visie naar procesinrichting sprak mij bijzonder aan.

Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Debbie Van Malestijn | Autoriteit Woningcorporaties | 11 Oct. 2017

Erg informatief, waar ruimte geboden wordt om de vertaling te maken naar de praktijk.

Full red starFull red starFull red starFull red starFull red star
Karin Smedema | Belastingdienst | 07 Apr. 2017

Tijdens deze procesmanagement opleiding heb ik veel input gekregen voor het ontwikkelen van een procesinrichtingsvisie en waardestroomschema's. Verder: fijne, mensgerichte docent.

Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Margriet Kooyman-Komrij | Friesland Zorgverzekeraar | 06 Apr. 2017

Zinvol, praktijkgericht en de afwisseling tussen theorie en praktijk is prima. Vooral de vertaling van strategie naar proces sprak mij aan.

Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Hanneke Timmers | Friesland Zorgverzekeraar | 06 Apr. 2017

Deze opleiding Procesmanagement had voor mij een goede inhoud en logische opbouw. Positief dat de docent steeds even terug pakt op het voorgaande en het geleerde samenvat.

Full red starFull red starFull red starFull red starFull red star
Anoniem | Belastingdienst | 25 Feb. 2017

Ko Achterberg verbindt complexe vraagstukken van bedrijfsvoering en concretisering daarvan in procesimplementaties op een zo eenvoudige en doorzichtige wijze dat je denkt, had ik daar niet zelf op kunnen komen?

Full red starFull red starFull red starFull red starFull red star
Anne-Marie Heuseveldt | In Beeld Bedrijfskundig advies | 28 Oct. 2016

Prima training procesmanagement. Veel kennis opgedaan en nieuwe theorie verworven. Ik wil het graag beter beheersen. Dat lukt niet in 3 dagen dus nu flink aan de slag. Ik ben ZZP-er maar kan deze training zeker toepassen in mijn eigen praktijk.

Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Richard de Bruijn | Woonstad Rotterdam | 27 Oct. 2016

Feitelijk alles sprak mij aan in deze opleiding procesmanagement. Op een plezierige wijze gegeven met een duidelijke opbouw/structuur. N.B: mocht zeker 1 dag langer duren. Internet in zaal 6 was wat traag.

Een selectie van onze klanten

Word nu ook klant

Wil je ook klant bij ons worden? Wij helpen je maar wat graag verder met beoordelingen (reviews) of andere zaken waar je slimmer van wordt.

Daan van Beek, CEO & Eindbaas Passionned Group

DAAN VAN BEEK MSc

CEO & Eindbaas Passionned Group

neem contact met mij op

Fact sheet

Organisaties geholpen
___
Trainingen & workshops
___
Deelnemers opgeleid
___
Beoordeling klanten
8,9
Consultants & docenten
___
Kantoren
3
Jaar ervaring
15