Zakelijke dienstverlening | uitdagingen & slimme oplossingen
Passionned Group is dé specialist in datagedreven werken, dashboards, KPI's, continu verbeteren, algoritmes, Artificial Intelligence en BI. Onze bevlogen en ervaren consultants helpen grotere en kleinere organisaties bij de kanteling naar een intelligente, datagedreven organisatie.

Sector Zakelijke dienstverlening

Binnen de sector vinden we een aantal branches: accountancy, ICT dienstverlening en juridische dienstverlening. In toenemende mate zien we dat de juridisering van de maatschappij en aanvullend (extern) toezicht een stempel drukken op de sector. Hevige concurrentie gecombineerd met teveel mensen op de bank zet de marges flink onder druk.

Het belang van goed risicomanagement en een uitstekende informatievoorziening, zowel voor interne stuurinformatie als voor externe verantwoordingsinformatie, neemt daardoor toe.

Sturen op profitability en risico

Klanten moeten steeds vaker worden gesegmenteerd en geselecteerd op basis van profitability en risico. Daarbij steeds nadrukkelijker zoekend naar klanten met een zo hoog mogelijke profitability en een zo laag mogelijk risico. Flexibilisering van arbeid en het aantrekken van goed personeel blijft voor deze sector een grote uitdaging, evenals het selecteren van de juiste consultants – met het juiste kennis- en ervaringsniveau – bij de juiste opdrachten. Dit vraagt om wendbare en intelligente organisaties, die voor een aantal processen zwaar zullen gaan leunen op interactie met klanten via internet, om de kosten waar mogelijk te minimaliseren.

Onze dienstverlening

Wij werken voor diverse opdrachtgevers binnen de zakelijke dienstverlening. Deze organisaties brengen hun processen, strategie en met name cashflow management met succes op orde door implementatie van performance management, workflowmanagement en Business Intelligence. Hierbij zijn strategiekaarten richtinggevend en helpen hen om in een dynamische markt te opereren op het scherpst van de snede en te sturen op wat echt kritisch is. Belangrijk doel hierbij is het behouden en aantrekken van klanten met een zo hoog mogelijke profitability en een zo laag mogelijk risicoprofiel.

Slimmer werken & agile werken

Agile werken en procesoptimalisatie zorgt dat medewerkers en klanten slimmer kunnen werken in een digitale omgeving met enterprise portals. Projecten bij klanten, maar ook de interne Business Intelligence projecten, hebben een hogere kans van slagen gekregen door dat ook gekeken wordt naar competenties van managers en de succesfactoren van projecten.

Wat zeggen onze opdrachtgevers?

Dit zijn onze referenties in de zakelijke dienstverlening:

  • PricewaterhouseCoopers
  • Deloitte Consulting
  • Quinto Groep
  • AFAB Holding
  • Accenture

Best practices:

Plaats review

Geef je mening over dit product, artikel of dienst

Dit veld is verplicht!
Dit veld is verplicht! optioneel
Dit veld is verplicht! optioneel
Dit veld is verplicht! optioneel
Dit veld is verplicht!
Review verzendenHet formulier bevat fouten.
Opleidingen
Kennisbank
Advies
Interim

Een selectie van onze klanten

Word nu ook klant

Wil je ook klant bij ons worden? Wij helpen je maar wat graag verder met zakelijke dienstverlening (uitdagingen & slimme oplossingen) of andere zaken waar je slimmer van wordt.

Caroline Raaijmaakers, Expert BI & Analytics zakelijke dienstverlening

CAROLINE RAAIJMAAKERS

Expert BI & Analytics zakelijke dienstverlening

neem contact met mij op

Fact sheet

Organisaties geholpen
___
Trainingen & workshops
___
Deelnemers opgeleid
___
Beoordeling klanten
8,9
Consultants & docenten
___
Kantoren
3
Jaar ervaring
16
EDIT POST