Beoordelingen over boek gouden graal of reddingsboei


Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Arjan Paans | 18 Jul. 2018

Waar veel traditionele media nog in de ontkenningsfase zitten, maakt Alex Beishuizen in dit helder geschreven boek, duidelijk dat nadenken over nieuwe commerciële samenwerkingsvormen voor alle media profijtelijk kan zijn. Content marketing is, zo is mijn eigen ervaring, lang niet altijd de gouden graal, maar zeker een potentieel verdienmodel. Mijn tip: wees tegenover de lezer volstrekt helder als een stuk dankzij een deal tot stand is gekomen. Dit boek is een goede hulp bij het opstellen van een strategie die voor elk medium anders zal zijn.

Full red starFull red starFull red starFull red starFull red star
Geertruide Koenen | GK language services | 05 Jul. 2018

Naast de uitdagingen waar mediabedrijven voor staan, geeft dit boek tegelijkertijd ook de potentiële mogelijkheden weer. Een goed startpunt voor het opdoen van ideeën en daarmee het inzetten van verandering!

Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Leo Schouwenaar | Omroep Flevoland | 23 Jun. 2018

Beishuizen weet met zijn vlotte pen en overtuigingskracht menig redactie naar het internet te leiden, omdat de oude media krimpen. Maar om nou midden tussen je journalistieke werk content marketing te plaatsen.... Een slimme lezer ziet dat en denk aan de vervlogen tijden van het huis-aan-huis-blad: de redacteur mocht mee op de bagagedrager van de advertentieverkoper. Stond er toch een stukje in over de nieuwe toonbank van de slager! Zo! En ook een grotere advertentie dan vorige week. Innoveren mag van mij. Moet zelfs. Maar hou redactie en commercie gescheiden.

Full red starFull red starFull red starFull red starWhite star
Jacob-Jan | Havana Orange | 18 Jun. 2018

Beishuizen has done it again. Na zijn boek dat hij samen met Johannes van Bentum schreef is er met Gouden Graal wederom een meesterstuk op de markt gekomen.

Full red starFull red starFull red starWhite starWhite star
Alexia Hageman | BSL | 12 Jun. 2018

Voor als je snel op de hoogte wilt zijn van de (digitale) uitdagingen waar de hedendaagse uitgeverij voor staat. Met name interessant is de uitleg over contentmarketing en wat marketeers en journalisten van elkaar kunnen leren.

Full red starFull red starFull red starFull red starFull red star
Mark | Sijthoff Media | 08 Jun. 2018

De auteur heeft een goede visie op het uitgeefvak en geeft de sector interessante handvatten om hierop te anticiperen.

Full red starFull red starFull red starFull red starFull red star
Michel Buyvoets | Reed Business Information | 07 Jun. 2018

Prima boek, dat helder aangeeft voor welke uitdagingen mediabedrijven staan.

Een selectie van onze klanten

Word nu ook klant

Wil je ook klant bij ons worden? Wij helpen je maar wat graag verder met beoordelingen (reviews) of andere zaken waar je slimmer van wordt.

Daan van Beek, Managing Director

DAAN VAN BEEK MSc

Managing Director

neem contact met mij op

Fact sheet

Organisaties geholpen
20086
Trainingen & workshops
20087
Deelnemers opgeleid
20088
Beoordeling klanten
8,9
Consultants & docenten
20089
Kantoren
3
Jaar ervaring
14